Bilder från när vi var i fjälls.

Nu var det åter igen ett tag sen jag bloggade, men har inte haft tillgång till nå internet. Men hela veckan har mest gått ut på att plugga. Skönt med lov snart! Men dock lär man ju få plugga då också. Idag hade vi franska prov.. gick ju som det gick. Ska fortsätta med skriv uppgift imorgon.

Det ända som har "hänt" i veckan var väl på måndag när jag och Malin hade klipp och hårfärnings kväll hos henne ;) Hon toppade mitt hår lite, syns knappt. Men det vart bra. Jag klippte henne, hon fick ganska så mycket kortare här än vad hon haft tidigare. Men hon vart nöjd sa hon iaf, så får ju hoppas på det.

Ska ta och ladda upp lite bilder från när vi var i fjälls och Alex höll på och hoppa. Så han kan spara de på sin dator. Sen ska jag gå och göra annat vad vet jag inte ännu ;)






Man kan tro att vi var ute mitt i natten, men klockan var ju bara 4 på dagen. Mörkt som jag vet inte vad var det där uppe i Nikka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0