the crow <3

Skulle ha bloggat mer igår, men tydligen så fungerade inte internet hemma.
Var hemma nästan hela dagen igår, sen mot kvällen vid åt kände jag att jag velade ut. Hade jag stannat hemma hade jag fått se ett pogram om vithajar som min lillebror tittade på, jippi vad kul!

Nej men fick skjus upp till Olivia så var med henne och Malin, vi satt mest och prata med det var trevligt det med. Just innan tolv började jag gå hem åt. Sedan vid ett började det en jätte bra film, The crow. Om ni inte har sett den borde ni verkligen det. Dock är det ju lite hemskt en sak, att skådespelaren som är med i filmen dör på riktigt när dom har en sån där "skjutscen" eller vad man ska kalla det, men iallfall så dör han på riktigt. För det är någon som byter ut ett låsas skott till ett riktigt, så han skjuts när dom spelar in filmen.

Filmen är iallafll jätte bra, och sen i slutet är det en jätte fin dikt också som flickan säger just i slutet på filmen. Kommer inte riktigt ihåg hur den går nu men. Nu ska jag iallafall vara social med min mormor, som jag är hos just nu. Hejs, får se när jag bloggar nästa gång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0