Eftersom jag inte orkar blogga idag, så blir det bilder från när jag sov hos mina kusiner för ett tag sen. Men bilder gillar vi! (Y)


Elin skulle bli en rikemans unge.


Haha, min kusiner tyckte jag skulle passa som någon fjortis! :D





Lina velade inte att man skulle lägga ut en bild på hennes ansikte så
det blev en bild på hennes fötter, yeeeeaah!


Ansiktsmask blev det också, Elin fick en rosa.


Medans jag och Lina hade choklad, tummen upp!


Haha, man kan ju ignorera mina kanin tänder.


Lina med choklad i ansiktet, eller lera?


Smetar in lera, yuuumy!

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: okej :S hojja fy fan, vet inte om jag vågar. Haha jag kanske bangar ;) Men vill fan ha, åh nu blire svårt ;o

2009-12-21 @ 18:02:04
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0