Fredag X- mas party!

Igår var det X-mas Party! på nordan, själv var jag där och "jobbade" om man kan kalla det för det, i början fick jag stå och "taffsa" på folk, haha nej men man kollar så dom inte har med sig sprit in och så. Och en annan gång stod jag och tog blåskontroll.. nog med det. Annars var det ganska full fart hela tiden tyckte jag iallafall.

Hade iallafall jätte kul, sprang runt med Olivia och Alicia. Dansade , lyssnade på musik och framför allt tittade när LaZee skulle spela, han var väl helt okej. Inte sånt jag brukar lyssna på men men. Hade med kameran igår men blev inte så mycket bilder, tyvärr. Kan ladda upp det jag har senare.

Kom där i från vid halv 2 var ganska trött så gick och la mig direkt. Nu sitter jag här och undara vad jag ska göra idag. Mamma och resten av familjen är upe i fjälls med en massa folk vi känner, som ni minns har vi ju husvagnen där uppe. Så dom kommer hem imorgon, men gissar att det blir sent dom ska ju säkert hälsa på hos kiruna bona ett tag.

Aja, nu ska jag titta andra avenyn, ha det great!
Kommer nog garanterat mer inlägg idag så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0