Fredags kväll hos Olivia (Y)

Har nyss komit hem, tagit bort sminket och gjort i ordning mig. Ska snart gå och sova, kanske slå på en en film :)

Ikväll vart det att var med Olivia, när jag kom dit slog vi på harry potter och halvblodsprinsen. Grymt besviken på filmen! Ska inte berätta för mycket, när det finns som folk som inte har sett den. Men iallafall, under hela filmen satt jag och frågade Olivia när halvblodsprinsen skulle komma, sen när det väl kom fram vem det var så fattade jag inte vad som var så speciellt med att vara halvblodsprins, men var inte så duktig på att hänga med i filmen så strunt samma ;)

Efter filmen, vart det att hjälpa Lina med hennes blogg, www.linaliindkvist.blogg.se så där kan ni se hur resultatet blev :) Efter det kom Annelie och Ante till Olivia, så det blev att sitta i köket och pratat det vart även en hel del skratt.
Och nu sitter jag här, påväg att krypa ner i sängen för att slå på en film och sedan för att sova. Lär väl somna innan filmen är slut, skulle ju inte vara något nytt.

Godnatt, skriver kanske imorgon, serju! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0