Helg skönt!

ÄNTLIGEN FREDAG! ♥

Idag blir det nog mest att ta det lungt, ska till Olivia senare ikväll så får se vad vi hittar på. Säkert blir det att slå på en film och bara ta det lungt. Hon vill att vi ska se new moon, fast jag hade hellere velat se den på bio först. Så den filmen får vänta :)



Jag vill ha jullov nu!
Är så himla less på skolan har varit så mycket på senaste tiden, läxor hit och dit. Lärana gnäller att de har så mycket att göra, men hallå? Ge inte så mycket läxor till alla så är det inte så mycket att göra ;)
Julafton & nyårsafton blir hos mamma i år, har inte varit hemma en nyårsafton sen jag var typ 4 år? ;o
Sedan får jag se om jag åker till min pappa i en vecka eller inte.

Det var allt, pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0