Julafton

Jahap, då var det över? :) julen alltså..

Iegentligen vet jag inte vad jag ska skriva? Hur min julafton var? tja.. den var väl som de flesta andras?
Massa julmat & julgodis, mys, julklappar. Jag är iallfall grymt nöjd med mina julklappar, och gillar min nya mobil. Dock är det ju lite jobbigt när man ska skriva sms och så, men ähh lär ju mig ;) haha.

Jag fick iallfall;

Kläder
Smycken
Pengar
(ca;1500)
Smink
Mobil
xbox360
(fast den fick både jag och min lillebror)

ja, och en massa annat.


Mobilen jag fick! :)


Har inte laddat upp bilder från julafton ännu på dator ännu, gör det senare. Nu ska jag iallafll gå och titta tv och ta det lungt. Har det bra!



Tänk att jag faktist trodde du skulle ringa, men inte ens det gör du.
Är det jag som har för stora förhoppningar? eller vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0