JULAVSLUTNING ÄNTLIGEN!

Snart så är det jullov!
Gud vad man har längat, slippa läxor, slippa stiga upp tidigt varje morgon, slippa allt som har med skolan att göra.

Snart kommer mommo och Olivia så ska vi åka till skolan och hämta betygen, sen blir det att gå till tennishallen, att man ens kan tänka sig att ha skolavlutning i en tennishall? Aja, skit samma. Det är inte det värst. Ska sjunga Free Fallin med Olivia, och min röst är nästan bort. Hur ska det gå? Ha ätit hals tabletter som en tok sen jag kom hem.

Har även hunnit städa mitt rum lite grann, såg ut som jag vet inte vad. Så kanske kan hitta på något roligt ikväll utan att ha dåligt sammvete över att mitt rum ser ut som en bomb? Aja, får se vad alla andra har tänkt hitta på ikväll. Så blir nog inge mera dator i dag. Så alla som vill kan ju ringa/sms:a.

Har det great! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0