Julspel & filmkväll.

Yes, klarade matte provet idag, på gränsen. Ja vi var som fyra i klassen som klarade det.. resten fick IG, dock har ju inte Malin gjorde det ännu så får ju hoppas att hon klarar det.

Idag har jag iallafall varit och titta när Olivia var med i ett julspel i kyrkan, min lilla ängel, haha :)
När jag kom till kyrkan, fick jag ta Olivias kamera och ta massa kort åt henne under julspelet. När jag skulle gå och ställa mig i gången för att ta kort, så skulle kören börja sjung, och när jag står där och tar kort kommer säkert 10 ungar och springer där i gången. Fick trycka in mig i vägen för att de inte skulle springa på mig.

Efter julspelet, så vart det jag och Malin som gick till konsum för att hyra film, ni vet det där man kan hyra en film för 29 kr? ;) Det vart iallafall filmen, the proposel nog för att jag redan hade sett den på bio.. Men den är ju bra så spela roll.

Imorgon är det äntligen fredag vilket innebär helg, skönt slutar ju redan klockan tolv! Och senast söndag ska novellen vara klar, kommer få mejla den till Gunilla. Så får be mamma läsa igenom novellen innan, så får hon säga vad hon tycker och så.

Nu ska jag gå och ta bort sminket, och sedan ta det lungt. Ska nog lägga mig snart är väldigt trött redan.
Hadetbra, puss! :)
                                                  

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0