Måndag

Seeeg måndag!

Jag har ingenaning vad jag ska göra. Borde städa mitt rum, men finns det något tråkigare?
Och att alla ska åka bort nu när jag ska vara hemma för en gångs skull, aja. Alla har ju inte åkt som tur är, och på onsdag blir det luleå med Ida mest troligtvist, hoppas! Skulle vara kul, eftersom att vi nästan har slutat umgås, varför det har blivit så vet jag inte. Men saknar det.

I veckan bilr det ju iallfall som sagt att åka med Ida till Luleå på onsdag Olivia kanske också skulle med, på torsdag är det ju nyårsafton vet inte riktigt vad som händer då sen på lördag ska jag vara med Josefin, ska bli kul! :) Har inte träffat henne på länge, eller jo på stan och så.

Nej nu har jag inget mer att skriva, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0