matteprov..

I egentligen borde jag sitta och plugga matte nu..  Men har ju pluggat lite redan..
Har som matte prov i morgon, och känns som om att det inte kommer gå så jätte bra. Men just nu är jag glag bara jag blir godkänd. Eftersom att om jag inte klarar provet nu, så finns det ingen chans om att göra om det innan jul betygen sätts, och då blir det IG i matte.
Nej, men har börjat förstå lite iallafall, så G ska jag nog klarar.



En sak jag håller på att bli galen på är allt snack om gymnasium valet. Jag har inte ens lyckats bestämma mig vad jag vill gå!
Men just nu lutar det mot antingen livsmedel eller någon stylist linje, problemt är att ingen av dem linjerna finns här i Gällivare vart jag bor, utan närmsta livsmedel tror jag är i Luleå och stylist är nog i Umeå. Och isåfall blir det ju antingen så att jag flyttar till min pappa i Stockholm, eller så flyttar jag till Umeå eller Luleå och pluggar där.. Fast då är det ju också så mycket som ska fixas. 

Hojja, jag vet verkligen inte hur jag ska göra.. Imorgon ska jag iallafall gå och fråga hon som vet mycket om sånt där, hur det är med linjer och bidrag och sånt ni vet. Så får man ju se om jag vet mer hur jag vill göra.

Aja, ska fortsätta matten nu, ha det bra.


Så här känns det nu för tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0