Min helg

Nu har helge gått igen.. sitter här och gör absolut ingenting, känns otroligt skönt! :)

Fredag; Åkte jag och Malin till coop för att hyra film det blev the hunting in connecticut, den var sjukt bra. En av dom läskigaste filmerna jag sett på länge.. Malin sa att jag måste ha skrikit till minst 4 ggr. Haha nejdå låter ju inte som jag.. Men filmen är iallafall att rekomendera. Det ska ju tydligen vara baserad på en verklig händelse, ah kanske.. jag vet inte om man ska tro på det men vem vet.




Bild från filmen..

Lördag; Vart det att göra klart HK läxan om sopsotering, wow så kul! Eller så inte. Jag och Malin gick iallafall till Taru och skulle lämna den, men inte var ju hon hemma. Så jag och Malin gissa vilken brevlåda som var hennes och lämnade den där. Efter det bestämnde vi oss för att gå till coop, haha ja.. Jag och Malin gick runt där vi kvarteren till slut var vi tvungen att följa en skoterled mitt in i skogen.. LÄSKIGT! Men det gick bra, vi köpte glass sen kom hennes brosa och hämtade oss.

Söndag; Sitter här och ska snart gå ut med hunden, skönt och komma ut en sväng. Jag och Alex skulle ju stoppa upp julgaranen tillsammans idag, men lite svårt när man inte har foten till julgranen. Gör det en annan gång, nej nu ska jag gå puss bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0