Miss u!

Usch, mår illa.. och vad det beror på ja ni.

Iallafall, sitter och lyssnar musik. Som verkligen väcker minnen och känslor. Alla har ju såna låtar?
Såna låtar är ju alltid bra att ha. Alla har vi dåliga dagar, så varför inte då slå på en låt som du minns när du var som gladast? Det gör då alltid jag, och genast mår jag mycket bättre! :)

En sak jag saknar enormt mycket är sommaren med Malin när jag var hos henne i Uppsala. Det händer ju inte ofta jag får åka dit. Och jag hade iallafall sjukt kul där! Jag och Malin är ju som vi är, det är aldrig tråkigt med henne!
Skulle lägga upp en massa bilder, men det gick ju inte. Krångel som vanligt, men aja.

Saaaknar min Malin! <33


Nu ska jag gå och käka chips och titta film, hare! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ, du får fan ta och vara hos mig i minst 1 vecka i sommar !!!

2009-12-20 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0