Tidningsgubben..

Idag har det varit hur mycket som helst att göra. Har varit på stan och handlat julklappar med min lillebror. Det gick bra, dock gick vi över priserna vi skulle hålla oss till men äh skitsamma. Ja.. juste, när jag och Alex var på stan så kom en gubbe från en tidning och börja fråga vad jag tyckte om att det var jul imorgon o bla bla. Men det värsta var när han skulle ta kort, ser ut som om jag inte har nå hår eller något. Han tog ju som bara kort på ansiktet, fyfan! ;D Men sen när jag sa " Snälla ta bort den där!" så sa han bara " titta i tidningen du kommer vara med imorgon!" och sen gick han bara. TASKIGT!

Aja, därför tänker jag inte säga vilken tidning det var ;)

Här kommer iallafall bilder från skolavslutningen som jag har snott från Olivia. ( www.minlillagronaflodhest.blogg.se )

Malin, Olivia, Annelie, jag och Ida.


Olivia och jag sjunger " free fallin"

Blir mer blogg efter julafton, ska ta en hel del bilder. Så laddar upp dom också då.
Baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0