Vad är menningen med rubriker egentligen? Inte så att man gillar dom precis.

Äntligen har jag kommit fram till varför jag har min blogg..

Jag behöver ett ställe jag kan skriva av mig ibland, förut kunde jag sitta och skriva i anteckningarna massa olika tankar, och visst det kan jag göra ännu. För allt jag går och tänker på skriver jag ju inte här. Lite måste man ju få ha för sig själv?

Som idag, när jag skrev det tidigare inlägget som hette "?" det var något jag skrev för att jag kände att jag måste få skriva av mig, vissa saker jag inte känner ibland att jag inte kan säga till personer, jag får inte ha min åsikt utan att folk ska trampa på mig som man kan kalla det. Och när jag men "skriva av mig" så menar jag ju självklart inte allt negativt i mitt liv heller, det kan vara om allt.




Bjuder på en gammal bild ^^


Nog med det.. Måste säga att jag tycker jag är ganska bra på att upptadera för att vara mig, visst vissa dagar skriver jag inget alls men vissa dagar kand det komma 3-5 inlägg, som idag det här är mitt tredje inlägg, haha lite skryt här men iallfall (Y).

Iallafall idag har jag bara varit hemma, men det har varit otroligt skönt! Har kännt mig ganska trött och irriterad hela dagen, varför vet jag inte men känns bättre nu när jag kom och tänka på att nästa vecka är sista skolveckan! :) JIPPPPIIII!
Och jag ska sjunga " Free Falling" med Olivia på skolavslutningen, ser ju hur det går ;) Nej men med Olivias mick på topp så kommer det gå fint! :)

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, sen blir det och duscha.. och sen till min älsklings dejt med.. JOHN BLUND! <3
Goodbye! =D

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Nej du ;) Din mick på topp! :D

2009-12-14 @ 20:55:54
URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0