Baka idag :)

Sitter på mommos jobb, finns inte så mycket att göra just nu. Har bakat idag från klockan 9 till klockan 1. Vart några kakor och muffins. Tur att jag har en sån snäll mommo som hjälpte mig att städa upp efter allt, var ju inte lite att städa eftersom att det var så mycket överallt, muffinsen vart väl bra, men kakorna.. nah ;)

Aja, snart slutar jag, klockan kvart i fyra då blir det att hämta mat från thai, GOTT! :D Sedan ska jag även förbi och se om min kära morbror är hemma, haha. Efter det så blir det att dra på stacken att jobba med Annelie, hoppas verkligen vi inte ska baka, men det lär ju aldrig hända eftersom att man måste baka hela tiden. Nåja.. får vi tillräckligt med pengar så kommer vi ju till göteborg till våren, great! :D



Såna kakor vart det :)



och såna muffins! :)

btw, bilderna är tagna från internet ;)

Nu ska jag gå, hade bra, pussBaj!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0