I miss u..

Kom nyss på att jag har glömt papprerna till So provet till på fredag, och jag ska inte till skolan imorgon så kommer inte kunna ta dem då heller, aja.. Som tur har jag ju gjort provet själv så kan väl det mesta haha :)

Idag vart det iallafall gymmet efter skolan med Olivia, dock hade vi ju haft idrott just innan vi hade åkt dit men men.
Efter gymmet så blev det att gå och sola solarium, grymt skönt och ligga där och bara ta det lungt sen är det ju ett + att man blir brun också, men tyvärr så blir ju inte jag så jätte brun efter en gång.
Nej men nu måste jag ta och plugga.  Vi hörs, pussBaj!♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem saknar du???!! nyfiken

2009-11-13 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0