I tell myself that I don't miss you at all.

Nu har jag inte skrivt på fyra dagar, oj så hemskt!
Haha nej, men allvarligt så har jag inte haft tid. Mycket med skolan och sånt nu.
Idag har jag varit med Malin och Olivia, vi har typ suttit och spelat poker o grejer hela kvällen, men vart lite less på det i slutet så sparade typ på 2or, haha slutade med att jag hade 6 poäng och olivia vann med 54 poäng :D
Har i egentligen inget viktigt att skriva så ska sluta, ska snart sova.

hadetbra, pussBaj!♥



I tell myself that I don't miss you at all.
I'm not lying, denying that I feel so much better,
Now that you're gone forever.

Kommentarer
Postat av: Malin

three days grace <3

Va kul att du bloggar igen, nu ska jag läsa här va (y)

2009-11-11 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0