LaZee till X-MAS PARTY!

Wow tredje inlägget för dagen, bra för att vara mig :)

Har nyss gjort klart no:n, skönt!
Satt och tänkte över hur kul det skulle bli om vi verkligen skulle kunna åka med iväg till Göteborg med gruppen vi har på Stacken, att komma bort och bara vara med vännerna. Just nu hade vi väl cirka 10 000 kr, vilket räcker för resan ungefär. Det har vi tjänat ihop på cirka 3-4 månader, så det går ju ganska bra :)
Har en hel del affärer jag vill titta på där borta! :) Eftersom när jag var i Göteborg förr förra sommaren så hann vi aldrig på stan.. Vilket var synd velade verkligen dit! :)








Juste, Karin velade ju att jag och Olivia skulle berätta vem som kommer till Lussevakan som det hette förut, men nu ska det heta X-MAS PARTY, och den som kommer är ....



                                                                                LaZee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0