LINA säger; SANDRA ÄR JU KING! SANDRA säger; som om jag inte redan visste det! ;)

Såååå.. nu var första dagen av praoen av klarad. Det var väl ganska lungt, men vart ganska uttråkad vid vissa tillfällen. Men har typ stått i fiket tagit betalt, sytt en klänning, eller jag försökte var bara skit så slängde den! Haha samma med min buff, den vart som missbild aja.. Imorgon blire typ att baka i deras bageri, vad vet jag inte ännu, får ju se ;) Juste, fick ju skriva på ett sekresbelagt papper tror jag det heter, det innebär att jag inte får prata om folk som är där, vad dom heter, gjort, berättar och sånt tror jag.

Nåja. Orkar inte skriva mer om det. Sitter hemma hos Lina, vi ska väl hitta på något, både Malin och Olivia har ju åkt bort hela veckan för att dom skulle praoa på andra ställen, ganska tråkigt. Men äh, dom kommer ju tillbaka ;)

Nu när jag är här och väntar på att Lina ska äta klart kan jag ju ladda upp lite bilder ^^



Här är en bild från mammas bröllop.



Haha, jag har aldrig sagt att vi är normala! ;D



Lina och Elin,  kusinerna! :D


Haha nejnu! Du får vara nog, jag måste få ta och hitta på något innan jag dampar på Lina, hon är segast! Eller inte. Men iallfall, slutar skriva nu innan det blir bara svammel, liksom hallå?!?!?! Det är ju bara onödigt, nej men hejs. HA DET BRA! PUUUUUUSSSSSBAAAAJ! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0