Lite Bilder :)


Julen 2008, jag och Malin :)


Jag minns inte riktigt när det här var, men det var ett tag sen. Vi skulle iallfall
på remix disco.
Annelie, jag och Malin. ^^


Smilla och Emelie, jag och Malin fixade de haha :D


Jag saknar mitt röda hår, därför ska jag snart färga det RÖTT! :)


En väldigt gammal bild :)


Tjejkväll hos Anni.
Anni och Olivia!


Året vi var i Turkiet, saknar!


Någon kväll jag och Lina var ute och tog kort.


Jag och Malin i Kiruna, Kiruna vårt framtida hem? HAHA! ;P


Jag och Malin skolavslutning år 2006. :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Alltså jag dör ju bilden på mig ahahahah xD



Va små du och malin var där söötisar :)

2009-11-18 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0