Min helg!

Nu är det ett tag sen jag skrev här, men har inte orkat helt enkelt.
Nu är det söndag, som alla vet. Men det innebär att en hel till helg har gått och imorgon är det skola som väntar, iallfall för min del. Ganska skönt att det inte är prao, inte för att det är något fel på min mormors jobb. Det var väl inget för mig helt enkelt.

Imorgon ska vi ta sprutan mot svininfluensan, som många redan har tagit. Först var jag inte säker på om jag velade ta den eftersom man har hört så mycket om vad som kan hända, men det sägs ju så mycket. Men jag har iallfall bestämt mig för att ta den, men jag klarar nog mig, får man ju hoppas! :)

Helgen har varit väldigt lung för min del så kan skriva lite kort fattat;

Fredag; Var det sista prao dagen, när praon var slut så åkte jag med min mormor och min mamma på affären. Skulle köpa röd hårfärg då men det blev inte av. Sedan var jag hemma och tittade idol till klockan tio då Louise bad mig komma upp till Marcus så gick dit och var med dem till halv tolv. 

Lördag; Så vaknade jag ganska sent, eller ah halv tolv. Vid tolv ringde Louise och hörde om jag skulle med på "stan". Dock stänger de klockan 3 redan, och eftersom att jag var tvungen att städa mitt rum och duscha innan så blev det bara dollar store och coop. Vi köpte en mössa och parfym och inne på coop köpte jag röd hårfärg! :D
Sen vart det att åka till Marcus igen o vara med han och Simon, men jag gick hem efter en halv timma för hade lovat mamma att hjälpa till med pizza. Sedan kom Lina hem till oss, så vi bestämmnde oss för att jag skulle sova över hos dem. Vi tittade film, och hade anisiksmask och sånt.
Tog en hel del kort så kanske laddar upp det senare.

Söndag; Vaknade klockan 12, så slog vi på en film, sedan gick vi upp och fikade. Vid tre så gick jag hem. Ja, sen har det inte hänt ycket mer. Söndagar brukar oftast vara väldigt lunga! :)


Ja, den som orkar läsre ju.
Men nu ska jag göra något annat, pussbaj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0