Nikkaloukta!

Saknat mig? haha nej skoja bra ;)

Sitter uppe i Nikkaloukta ( stavning?)  i husvagen, haha ja det är ju så att min famlij vinter campar här uppe med massa annat folk vi känner, dock händer det ju inte så ofta att jag följer med.
Imorgon blir det att åka hem, funderar om jag ska åka till mommo och sova, eftersom att jag ska praoa med henne den här veckan. Får ju se, det beror ju när vi vi kommer hem också, ska ju förbi Mattis morbror i Kiruna.

Nu ska jag ta och titta tv om det nu går, den har ju lite "damp" eller vad man ska kalla det.
Jag vet att jag är väldigt dålig på att ladda upp bilder men det är för att det är alex dator jag sitter på, han har mest nå bilder han gör i paint och på sig själv. Men om Mattis skulle kunna fixa internet på min dator, så skulle jag kunna lägga ut mycket mer bilder, och blogggen kanske skulle bli lite mer intressant, men än så länge får ni nöja er med google bilder.

Nej nu måste jag gå, mamma ska ha datan.
Hadetbra, pussBaj!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0