skriver senare kanske, ett till inlägg.

Måndag idag, om ni inte visste.

Helgen har varit helt full med olika saker, men även fast det har varit mycket att göra så har jag haft kul! :)

Fredag: Mamma och Matti drog till Luleå så blev att vara en helg hos mommo, dock var jag inte där så mycket men men. Vid klockan 6 vart det att dra på snöyran, stå som "vakt". Tittade showen när de flyger med skotrar, crossar, cyklar osv. Efter det gick jag och Olivia in på stacken en kort stund medans vi väntade på att någon skulle komma och hämta oss. :)

Lördag; Gick hem för att hämta saker och duscha, sedan blev det att gå tillbaka till mommo och äta, sen tilll Gällivare town igen, och titta Black Ingvars på Snöyran. Haha ja den här kvällen hände det en hel del saker, var med Malin och Olivia och kul hade vi! :)

Söndag; Skulle vi sälja fika på musikcafét som var på stacken, gick ganska bra, vi fick ungefär in 3000 kr ;) vem vet.. vi kanske kommer till göteborg! HOPPAS! :D

Och jag som skulle ladda upp bilder men det funkar inte..

AJA, måste plugga i allafall, no prov imorgon. PUSSHEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0