Snöyrrran!

Ojj, nu har jag verkligen blivit dålig på att uppdatera, men ser ju att ni besöker min blogg iallafall, hihi.
Nej men ska skärpa mig.

Idag, hade vi redovisning på svenskan om prao veckan, som ni kanske minns vara jag med min mormor på psykiatrin. Först när jag stod där framme höll jag på att glömma bort att andas för att jag var så nervös, men det gick bara till slut.

Idag har jag även varit och "jobba" på snöyran, såg lite av showen. Just när jag skulle åka hem kommer en gubbe vid staket.

Gubben; Var är entrén?
Jag; Vid domus parkeringen du får gå runt.
Gubben; Men det orkar jag inte! Snälla släpp in mig nu.
Jag; Nej jag tänker inte släppa in dig och jag får inte heller det, du får gå runt!

Gubben tittar runt och hittar en springa mellan staket och trycker sig igenom, jag försökte iallafall varna honom att skotrarna och crossarna ännu åkte där ut men han sprang iväg. Och när jag får tag i en vuxen och berättar att han har sprungit in så säger han " äh.. låt han vara, vi har ändå slutat köra"
Det tyckte jag var lite sjukt att han sa så, då hade jag ju kunna släppa in alla och säga samma sak.

Nåja, nu ska jag ta det lungt och ska snart gå och sova.. är vääääldigt trött.
Hadetbra, pussbaj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0