Carlings <3

Idag har det inte varit några inlägg alls, har inte hunnit helt enkelt.
Har varit på stan och bytt tröjan på Gina, till en ny. Sen vart det en huvtröja får Carlings för bara 150 kr, massa kääärlek till CARLINGS! ♥♥ haha. Sedan vart det även en halsduk.
Nu måste jag sluta slösa pengar, inte för att jag köpt mycket. Men som skorna och en det andra kostar ju en del.

Köpt ( än så länge hehe )

♥ Skor ( H&M )
♥ Skor ( Skopunkten )
♥ Tröja ( Gina )
♥ Tröja ( Carlings )
♥ Halsduk ( Lindex, höhö. )
♥ Säkert något mer jag inte minns för tillfället

Haha okej det kanske inte var så mycket iallfall. Men ändå har det nästan gått tusen kroner? 
Aja, strunt samma. Det är ju bättre än att jag ska gå och slösa på onödiga saker haha. 

Nu ska jag gå och spela GH. Kanske skriver senare, och imorgon ser ju ;) 
Hadetbra, pussbaj! :) 


Kommentarer
Postat av: MADDE

ååååh nu får du sluta shoppa xD jag blir avis, haha. Jag måste stå ut till vecka 47 innan jag får shoppa ;o men tyvärr bara i luleå, jag vill också shoppa i stockholm ;)

2009-10-29 @ 23:12:55
URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0