:)

Då var det dags för ett nytt försök igen då? :)
Nu vet jag inte hur många gånger jag har försökt med det här bloggandet, men visst nu får det en chans till.

Vad ska man skriva då?
Ja, nu har jag iallfall lovet. Så jag har åkte ner till min pappa i sthlm, i lördags var vi på walking whit dinosaurs i globen. Det var ganska roligt, de såg ganska levande ut. Sen var de ju stora också! haha.

Igår träffade jag Sandra vi vart och åt på resturangen Pong, eller vad den hette. Men dit går jag då inte nå mera. Otrevligaste peronalen någonsing, puttar och har sig! Men annars vare bra, vi pratade mest och sånt, skönt att träffa henne igen :)

jomenatt, skriver mer imorgon eller senare? 
PUSS o KRAM =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0