hatar rubriker!

Nu har det gått två dagar av lovet, och imorgon ska man med Smilla till svt, ska vara där 08.45. Haha, och min pappa har bett mig åka dit med henne, visst det går väl bra. Men att hitta dit var ju helt annat. Det ända jag vet att det blir tunnelbana till Kungsträgården och där efter buss till radiohuset, haha och sen ska svt var där någonstans, haha vojvoj, good luck säger jag bara! :)

Aja, men idag har jag inte gjort mycket, funderar om jag ska gå på bio med min bror, " Up" eller vad den heter. Ni vet den där gubben som flyger iväg med huset med en massa ballonger? :) Någon som sett den, verkar den bra?
Får ser hur det blir, något lär jag ju hitta på iallafall!
Men nu ska jag kila, PUSS o KRAM! ♥




jag tittar uppåt men allting går ner
jag försöker på nytt men allting blir fel
en själ fångar allt fast bakom galler
tiden den vänder och stjärnorna faller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0