ta fel skor, bara något jag kan göra?

Har varit på stan nästan hela dag, dock vart det nästan ingen shopping. Igår var jag grymt shopping sugen, men sen idag ändades det helt. Kunde ha tittat film och myst :)
Men iallafall, det var ett par skor och öronhängen. Men jag tog visst fel skor, haha så himla typiskt mig! Jag hade provat två par, båda stog bredvid varandra så tog ena paret och gick till kassan, och nu när jag är hemma så såg jag att det inte var de jag velade ha!
Men som tur va kunde Petra ta med dem och býta dem till dem jag velade ha, så då var det ju lungt med det.

Nu ska jag ta och titta efterlyst och ta det lungt, baj! ♥

Juste imorgon måste jag till gina, köpte en tröja där ifrån, nu idag såg jag att den var sönder!
Jaja, det är väl inget ovanligt att gina har en grymt dålig kvalité?

Kan ladda upp bilder på skorna som jag köpte, och ska byta till :)


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0