Balen gör mig knäpp!

Det här med balen får mig att bli galen, helt seriöst snart orkar jag inte. Jag hittar aldrig en klänning, och när jag gör det så är det nå fel. Och skorna? Lika svårt där.. Nej går bak vägen in och kör på mjukiskläder, perfekt! Nej nu ska jag inte låta som någon bitterj'vel. Får helt enkel sätta fart och hitta en klänning och skor, själv ska jag inte boka till frisören, håret fixar jag själv med någon jag känner, annars kommer jag aldrig bli nöjd!





Funderar på såna här skor, när man tittar på dom så här så ser dom inte så snygga ut, men Olivia har ett par såna här, och måste säga att när jag testa dom så blev jag nästan lite kär :] Och jag brukar inte gilla när tåna syns, men på dom här var det helt ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0