Hissar och dissar

Dissar

Körslaget : Ja, som ni läste i det tidigare inlägget såg ni att jag inte riktigt tycker om körslaget, ett tråkigt program om ni frågar mig, det börjar helt enkelt bli för mycket såna här program som tex, Idol, stjärnkockarna osv.



Snö: Nu är jag faktiskt less på snön, det kan gärna försvinna på engång. Visst, jag skulle inte vilja ha en vinter utan snö, men snön behöver faktiskt inte stanna så länge.

Sura människor
: Visst alla kan inte alltid vara glad, men såna som sitter och surar på någon i en evighet och inte talar om varför, det är ju nästan barnsligt! Har jag inte rätt?

Hissar

Vår vädret: Kan man säga något mer än att jag älskar nu när det har blivit varmare, solen är framme och det är klarblå himmel? Man får bara mer och mer sommar känslor.

Göteborg: Nu är det inte länge kvar tills jag åker till Göteborg med Malin o Co. Längtar som jag inte vet vad, vill verkligen komma bort ett tag.


Musik: Vet inte vad jag skulle göra utan musik, det får en alltid på bra humör. Den får mig att minnas alla roliga minnen man har haft. Nej jag tror nästan ingen hade kunnat klara sig utan musik!

Kommentarer
Postat av: Anni

Håller med! På alla punkter.

2010-04-18 @ 14:55:40
URL: http://ljuvmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0