My day

Snart ska jag gå och städa mitt rum, yäy skit kul! Men innan så kan jag ju berätta:

* Hittat klänning, beställt också. Nu gäller det ju bara att inte, den här j'kla vulkanen ställer till det!
* Hade chill dag i skolan idag, hade genom gång till matteprov (nationella), hade nationella, och efter det hade jag hål från 11 till 14.30! Så var och chilla med Olivia, sen kom Simon och hängde på, for till han och då fick jag min "present" som jag skulle få för typ 2 år sen? Haha, men han hade ju ännu kvar den, så nu är den hemma hos mig.
* Sen på tisdag ska jag vara med på någon körshow, så jag får ledigt 2 elevensval.

* JUSTE SEN FÅR JAG JU INTE GLÖMMA ATT JAG HAR TAGIT UT MIN ÄLSKLING IDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0