Sommar känslor

God morgon, eller god förmiddag? Aja sak samma, vaknade för ett tag sen. Och nu ser jag att det är värsta sommar vädret ute, dock har jag inte titta hur många grader det är ute. Planerna för idag är väl att göra mig ordning och sen blir det att gå ut, något måste det ju finnas att göra.

Och bara nu när jag ser det här vädret och tar bort all snö som finns utan för fönstret får jag värsta sommar känlsan. En sak som direkt dycker upp i mitt huvud var när jag träffade Sandra i sommras och vi gick ner vid vatten och åt pizza och pratade, mysigt värre! Vill verkligen ha sommar nu, och en dag nere vid vattnet hade inte suttit fel.

Så högst upp på min önskelista nu är;

* Sommar
* Stockholm
* Sandra och vattnet! 

 
Bilderna är från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0