Snart sommar ju, ryck upp dig!

Dags att uppdatera kanske? Har varit dålig på det den här veckan, men har inte haft något att skriva om.
Har varit för j'vligt mycket i skolan och med tanken på att det snart är sommarlov får mig att skrika av glädje! Men ändå är jag orolig hur jag ska hinna med allt, men nu är det så att skolan får väl komma i första hand, sen allt annat.
Har även fått reda på svaren från nationella, engelskan gick väl hyfsat detsamma med matten. Svenskan gick dock bättre, men det var inge oväntat. För varken matten eller engelska är min bästa sida!

En söt bild på Olivia som är för ca 1 år sen, hon står i Luleås stadspark. Gillar inte den parken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0