10 dagar kvar, sen tar jag mitt pick o pack till kiruna!

Kanske räknas man som galen om man säger att man längtar till skolan börjar? Tänkte säga att jag gör det, men då skulle det nog vara att ta i. För jag vet, så fort jag sitter där på mattelektionen kom jag tänk " åh, vad jag längtar tills det är helg!". Jag kanske inte längtar till skolan eller till lektionerna. Men jag längtar till det nya.. Jag vill se den nya klassen, jag vill flytta, börja om.

Och denna rengninga dag kan man ju inte nästan inte låta bli att fundera hur det ska bli när man flyttar. Jag är ganska nyfiken, jag kan sitta och fundera hur mycket som helst. Ena sekunden kan jag tänk "YÄY toppen jag ska flytta!" andra sekunden vara "vad fan tänkte jag på? Vad ska jag göra i Kiruna?". Så som ni märker växlar mina tankar ganska rejält men just nu.  Känns det som tummen upp! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0