<3

Sommarlovet är det längsta lovet, men just nu känns det som att det har varit lika kort som sportlovet. Och snart måste jag packa, eller okej måste börja packa idag! För på torsdag åker jag till Kiruna för att "stanna" om man säger så. Jag kan erkänna att jag faktiskt är nervös inför skolstarten, och även för att flytta hemifrån. Men det ska nog bra, hoppas jag!

En till sak som känns tråkigt nu när gymnasiet börjar är att jag kommer delas från nästan alla min vänner. Och det känns verkligen nu att det kommer att hända. Visst alla har ju sitt "hem" här men hur ofta kommer alla vara här samtidigt? Sällan, tror jag iallafall. Så just nu vill jag hinna umgås med mina vänner innan jag flyttar, igår han jag vara med Josefine och Olivia. Och idag ska jag hinna vara med Ida, på onsdag var det menningen att jag skulle vara med Louise.. men nu har ju hon åkt till ullatti j'kla skitunge! ;) Har inte träffat henne på hela sommaren o verkar som att det inte blir att träffas på onsdag heller så då har jag ingen aning när vi kommer att ses. Aja, förhoppningsvis ska även hon komma och hälsa på i Kiruna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0