don't hold back, don't give up.

På måndag börjar andra veckan i skolan, måste säga att än så länge så känns inte allt toppen. Men som sagt endast en vecka har gått. Det går ju inte att döma på en gång, man måste väl ge det en chans också?

Har börjat fundera en massa om jag skulle hoppa av turism och börja något annat? Vad skulle det vara isf? Nåt här hemma säkert. Dock har Olivia peppat mig på att gå estet dans, kul? JA! Men som sagt "man blir inget efter estet" men egentligen? Kräver inte alla jobb typ att man ska utbilda sig ännu mera efter gymnasiet för att kunna bli något? Har för mig det..

Men men, som sagt just nu vet jag varken ut eller in. Och imorgon ska jag tillbaka till kiruna.. kan ju inte säga att jag skriker av glädje, men det är ju inte så att jag kommer gråta mig till sömns heller. Det jag vet är att på måndag ska jag gå och höra en sak med lärarna.. sen åter står det att se hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0