Lista

- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Just nu känner jag mig så osäker med allt, jag vet inte vad jag vill. Förut var jag så säker, men nu vet jag ingenting. 
2.
Jag tror aldrig det har varit så skönt att vara hemma som den här helgen. Det kändes verkligen som att "nu är jag hemma!"  
3.
Jag är rädd att jag ska förlora min närmaste vänner jag har här hemma. Och jag vet inte hur jag ska klara mig utan dom, dom som alltid varit där och lyssnat.. Men det gäller väl att alla försöker så ska det nog gå?  
4.
Det finns så otroligt mycket folk som jag saknar just nu.. och det är hur jobbigt som helst. Hoppas jag får träffa dom snart!  
5. 
Just nu är jag inte så säker på om jag har valt rätt linje, men pratade med min morbror igår. Och vi båda kom fram till att man kan ju inte döma efter en vecka. 
6. Jag hoppas att jag får egen lägenhet i kriuna snart!  
7. Men helst hade jag nog velat flytta till Piteå.


Jag nominerar:

Malin Fjällborg
Louise Karlsson
Annelie Hedén 
Malin Andersson 
Josefine Johansson
Fanny Lundkvist
Lina Lindkvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0