paniiiiiiik!!

alltså, skrev tidigare idag att det ännu inte har slagit mig att jag ska flytta. Men det ändrades snabbt, jag får nästan panik när jag tänker på att snart börjar skolan. För, imorgon är det fredag.. vi åker till piteå, stannar tills nästa vecka på söndag. Åker hem, då måste jag packa. Och sen torsdag tror jag tar jag tåget till kiruna för att fixa i ordning med packning o grejer innan skolan. Så hur fort kommer det inte gå? ;o och tanken på att jag och Malin ska hitta till aulan på skolan också, lycka till med det? fast det kan väl inte vara så svårt, följer strömmen? Haha, annars får vi väl ringa Sebbe..

Och nu blev det inte att bo med Malin, tråkigt! men det kanske blir bättre så här? vet inte, kan ju komma och sova hos henne iaf, om hon låter mig ;) får ta och bjuda henne på massa mat, så hon inte måste leva på ris. Eller vad det nu var vi prata om.



Men men, kiruna - great! ;D
bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0