Hemma från skolan

Nyss komit hem från skolan, och måste snart ta och städa mitt rum. Ligger kläder överallt, finns ingenstans att sitta där inne!
Efter jag har gjort det ska jag dra till stacken, lovade Olivia att komma, måste ju träffa hennes "tågkompis", vem det nu var ;) Sen kanske vi ska klättra om Bagge orkar med det, men annars vet jag inte. Något kul lär det ju bli!

Nu måste jag gå, skriver senare eller imorgon, vet att jag har blivit dålig på att blogga igen. Bloggade ju minst engång per dag förut, men nu nästan aldrig. Men ska bli bättre lovar! Och om jag hinner innan jag ska åka så laddar jag upp Olivias videoblogg :) när hon "gästbloggar". haaaaadetbra! :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Är det den där som vi gjorde på stacken så dör jag xD hahahaha

2010-02-10 @ 20:54:10
URL: http://ljuvmusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0