Loooov, alldels snart!

Idag var det då den kortaste skoldagen på länge! Började klockan 9 och slutade kvart i elva. Och allt jag gjorde, eller gjorde med Louise och Josefin i min klass var någon ful snöskullptur. Jag lovar er, fulare finns inte. Kanske tar ett kort på den när jag måste tillbaka på öppethus i skolan klockan 6. Men om man räknar bort öppethus nu, så har jag LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! =D

Men jag är dock arg, fick reda på igår att min styvpappa hade tänkt boka biljetter till uppsala åt mig, så jag hade fått åka till Malin under lovet, men nej tror ni det går? För alla tåg och flyga är ju inställda! Hoff vilka fjollor det ska finnas (skoja bara, men ändå), men fatta att det kan göra en arg? Man får reda på att man ska få åka någonstans vart man har velat åka hur länge som helst, men sen går det inte. Hade ni inte själv blivit irriterad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0