Malin Andersson

Åhhh vad jag saknar dig Malin, våra "tjockis dagar" med one tree hill och ben&jerry. Våra sjuka grejer vi gör, saknar sommaren, för det var sist då jag var med dig längre än 1 timma. Sitter och tänker på massa grejer vi gjort som när vi var och åkte slalom i Leksand, tror jag aldrig har haft så roligt när jag har åkt slalom! När vi skulle åka skatebord i Solna.. oj det finns så mycket. Och finns inga ord för hur mycket jag saknar dig, det blev inte att åka till dig nu till sportlovet. Men det måste bli till påsklovet! Kan inte vänta ända till sommaren, aldrig!
Glöm inte heller, bara för att vi inte har träffas nu för tiden, så finns jag alltid här för dig!

Älskar dig, det vet du!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0