Rött hår?

Som ni kanske vet sa jag ju att jag skulle färga mitt hår rött, nu vet jag inte längre. Jag tycker om färgen och det var inte speciellt många som skulle ha sån här extrem röd hårfärg. Men nu verkar det som att alla ska ha det, jag vela ha rött hår även för att inte ha samma hårfärg som alla andra har. Men nu ska ju alla färga, grejen varför jag inte färgade på en gång var för att jag var tvungen att vänta på att mamma skulle hinna få pengar. Eftersom att jag var tvungen att bleka mitt hår några gånger innan och massa grejer innan jag skulle få det så där extremt rött, men vet inte. Kanske färgar det så iallafall, får väl vara som alla andra. Men vem vet de andra kanske ångrar sig? ;)

Vad tycker ni, ska jag färga iallafall?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör som du själv vill, trivs du i rött hår så säger jag bara go4it! ;)

2010-02-21 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0