Söndag 14 februari

Blev att gå ut en stund idag, så vart inte bara att sitta hemma, skönt!
Jag hade iallafall kul, var med Malin, Olivia, Funny, Evelina o massa massa mer. Aja, vi fikade lekte lekar.. ibland måste man få vara barn igen, annars är ju livet skit tråkigt! Har jag inte rätt kanske? ;)
Imorgon börjar skolan igen, och på tisdag sa Malin att HK tvätt läxan ska vara inne, så ska prata med mamma så hon hjälper mig. För jag kan ju inte tvätt, det är ju hemskt eller? Kanske inte nu men om jag ska flytta till hösten så blir det ju svårt, äh brukar vara ganska duktig på att lära mig saker. Nu ska jag göra lite annat, hadet!




I remember when we kissed
I still feel it on my lips


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0