Söndag igen.

Jaha, då var det söndag. Vilket innebär att det är skola iallafall för min del. Vissa har ju sån tur att dom har lov nu! Men då går ju dom i skolan när jag slipper, aja. Har ni planerat att göra något under lovet? Själv blir det att vara hemma så något ska jag hitta på allt. I vanliga fall skulle jag ju ha åkt till stockholm, men det blir inte av den här gången.

Den här veckan blir nog ganska lungn skulle jag tro, får ju lov redan på torsdags kväll eftersom skolan ska öppet hus som vi måste vara på, på torsdag. Så då blir vi lediga på fredag. Vi ska göra snösulpturer med klassen, lyckat! Hah, ska jag vara ärlig tror jag det kommer se för j'vligt ut. Nej nu ska jag inte vara så negativ.

Lyckas våran klass göra en sån här, då skulle jag bli grymt chockad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0