" viiiiill haaaaaaa!"



Jag har beslut ångest, vet inte om jag ska färga rött. Eller om jag ska färga brunt och göra ljusa slingor.
Färgar jag rött så hade jag velat ha så rött som hon på bilden. Blir det brunt vill jag ha som hon på andra bilden. Men just nu känns det som att mitt hår mår verkligen inte bra av att blekas, men jag har världens utväxt så måste färga iallafall. Funderade på att gå till frissan och färga rött så det blir bra, men det lär ju säkert kosta kring 1000kr? Och det har då jag inte råd med! Men just nu tror jag att det blir brunt. Aja, får se.



Sen vill jag även ha ett till hål i örat, som på bilden. Haha det blir mycket jag vill, men just nu känns det som det finns mycket jag vill. Visst allt kan jag ju inte få, men kan ju önska att jag får det lite senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0