Coyote Ugly

Idag har jag inte bloggat på hela dan, men har inte haft tid!
Har varit tvungen att städa mitt rum, såg ut som en bomb. Sen efter det blev det att åka direkt till Malin, vi tittade på lägenheter i Luleå och Kalix, vem vet en vacker dag kanske jag bor där och pluggar? Vi får ju se.

Annars blev det att titta film, och efter den filmen kom jag och Malin fram till att det finns nästan inga unga sådespelare. Visst någon finns det väl, men dom flest är ju gamla nu, eller ja dom är minst 30+. När man tittar på alla gamla filmer också, ja som Coyote Ugly, nog för att filmen är från 2000 bara, men killen i filmen är ju snygg! Och då är han 26 och nu idag är han 36, men ser ungefär likadan ut. Aja nog med det, ska ta och titta vidare och läsa lite andra bloggar.

Puss!




Snygging! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0