En dag med mycket tankar..

Lung dag i skolan, hade svenska och slöjd.
På svenskan började vi skriva krönikor, vi skulle skriva om något som vi har många funderingar och kommentarer om. Ni kan ju gissa vad jag valde? Jo, gymnasievalet såklart!

Som ni märkt har jag skrivit mycket om det.. Men just nu har jag ångest varje dag vad jag ska välja, känner att jag måste ställa mig i bostadskö till de ställen jag ska söka, bestämma mig vad jag vill gå. Just nu har jag fått reda på att det ska öppnas massa nya friskolor med inriktning frisör, stylist och visst det är bra, mer sök alternativ men samma tidigt känns det bara jobbigare, nya tankar åker runt i skallen  "ska jag söka dit? Kommer jag kunna flytta dit? kommer mina betyg att vara tillräckligt bra? osv"  

Om ungefär två veckor ska pappret om vad man ska söka vara klara och inlämnade, och just nu vet jag ingenting, men får hoppas att det löser sig, och det kommer det att göra.
Är det någon annan som vet vad dom ska söka? :)

Nu ska jag ta och kika film, hejs! :)


Fråga mig inte varför jag laddade upp den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0