;)

15 sanningar om mig

1. Jag har ångets över gymnasievalet.
2. Jag är väldigt känslig.
3. Musik får mig alltid glad, hur arg/sur/ledsen jag än är.
4. Min familj och mina vänner betyder enormt mycket för mig.
5. Jag gör ofta saker först innan jag tänker efter om det var rätt.
6.  Jag är mer säker på mig själv än vad jag var förr.
7. För ungefär ett år sen förlorade jag en som stog mig väldigt nära, och jag saknar honom varje dag.
8. Jag längtar till sommaren!
9. Jag saknar Malin och mina syskon nere hos pappa.
10. Jag älskar choklad.
11. Jag är glad att jag har en mamma som alltid finns och lyssnar.
12. Jag tänker alldeles för mycket.
13. Det känns som att jag håller på att glida ifrån en vän som betyder väldigt mycket för mig.
14. det suger att min lillebror sov borta idag, för nu har jag inget att göra!
15. Den här listan var jobbig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0