GOTT NYTT ÅR

Gott nytt år! Jag vet jag är lite seg, men bättre sent än aldrig?

Min nyårsafton var bra iallafall friade ju med min mamma för första gången på 11 år, på tiden.
Vi var iallafall hos min morbror, vi sjöng singstar haha sjöng och sjöng, åt god mat, sköt raketer och massa sånt.
Var hemma ungefär 6 på morgonen och somnade strax efter halv sju, sen vaknade jag av att mamma kom hem från jobbet och tände lampan i mitt rum. Stackars hon var ju tvungen att åka och jobba klockan 7.

Så nu har alla skaffat nyårslöften? 
Typ sluta äta godis, börja träna och sånt? 
Jag har själv skaffat mig några, men inte som sluta helt med godis. För det vet jag att jag aldrig kommer klara. Men iallafall försöka äta mer sällan och mindre. Typ en gång i veckan?
Sen ska jag försöka börja åka och träna lite oftare, det är iallafall vad jag ska försöka med funkade ju ganska bra här innan lovet. Men vart det ju jul, ja ni vet. Men sen när skolan börjar igen så :)

Än så länge av min tre dagar av 2010 tycker jag det har varit bra, ganska lungt. Men året har ju bara börjat. Och har jag tur blir det uppsala till sportlovet HOPPAS! ( sååå snälla snälla snälla mamma och matti)

Har mina små planer inför året, och jag hoppas 2010 blir bättre än 2009, nog för att det året också var bra, men början av det året kunde gärna ha fått vara annorlundare! Men inget som går och ändra nu.

Nu tycker jag har skrivit klart, så ha det bra.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0